Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MilionerBoyGallery | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany11.02.2013 @11:24:28 ostatnio na stronie27.05.2017 @19:31:43

wszystko na sprzedaż

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty319 komentarze636 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~annangie    16.07.2016 @09:44:12
hehe, no mnie bolą bardzo te masy gózków, kropeczek, kuleczek, dziurek (czy nie wiem czym to jest), jak na to patrzę. Można zrobić terapię szokową Twoją sztuką dla ludzi z trypofobią, dosłownie hehe.

Fajne pomysły, pozdrawiam.
~Obross    05.11.2015 @09:33:09
inspirujesz
~bin    15.10.2015 @19:31:54
Wyjebongo
~ymca    17.07.2015 @21:47:16
(przez chwilę kminiłam, czy nie na odwrót!)
~ymca    16.07.2015 @17:43:25
tak tu fajnie, że aż obrzydliwie :P
~colloomb    21.06.2015 @01:01:49
dzięki
~talat    20.06.2015 @01:06:50
każda praca tworzy elementarną całość.
~pawiel    20.06.2015 @00:25:36
Jestem fanem. Bardzo ciekawe prace. Pozdrawiam !
~DanielaF    05.05.2015 @20:41:57
Ależ galeria. Ma w sobie tyle piękna. Pozazdrościć talentu!
~grapess    31.03.2015 @12:56:47
Galeria inna niż wszystkie
~carlarocaa    26.07.2014 @00:20:40
Czemu wołasz mamę ?
~Grzesiek68room    21.05.2014 @23:31:06
Rozpierdzielasz stylem, pozdrawiam.
~gowniaki    22.03.2014 @20:53:18
tak, bardzo dobra zasada :D
+ormo    12.03.2014 @12:50:59
ale nalot. pozdrawiam
~NlX    10.03.2014 @21:26:36
spx
~Coolek    07.03.2014 @10:35:04
Dzięki
_______
Rzuć wszystko i spełniaj marzenia.
~medialny    06.03.2014 @20:48:10
Dzięki wielkie a wizytę i oceny Pozdrawiam!!!
~carlarocaa    06.03.2014 @19:55:40
Mama nie pomoże
~Natalcia83    26.02.2014 @21:25:51
fajnie tu, dzieki
~Amokvlt    26.02.2014 @17:26:44
Dzięki !
ps. podobają mi się te wściekłe kolory ;] a niektóre prace są takie akurat do powieszenia na ścianę. No i odważne, a to się ceni. Tzn przynajmniej ja to cenię :D
!hystera    10.02.2014 @20:40:35
Dzieki za odwiedziny
Pozdrawiam
~Twin29    11.12.2013 @21:14:37
Świetne prace i mega wyobraźnia pozdrawiam i pozwolę sobie poobserwować
~AGApePI    16.08.2013 @12:29:17
w sensie zdjęcie
~Kreativsky    07.06.2013 @07:30:48
Dzieki:P
~Brunnhilde    16.05.2013 @01:01:09
wspaniałe prace, takie, jakie najbardziej lubię oglądać: kolory czyste, żywe i na płasko kładzione, czarny kontur, mnóstwo wzorków, kropek, kresek no i ogólna schizowość! Super, cieszę się, że trafiłam na Twoją galerię Pozdrowienia!
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt